10.08.2015

total black

Topicie się?
Ja też. Ale jak się topić... to przynajmniej z klasą! Pomimo niesprzyjających warunków do jakiejkolwiek aktywności, może oprócz leżenia plackiem pod wentylatorem, ja się nie poddaję i proponuję posta, który na pewno przypadnie do gustu fanom minimalizmu. Anna Wintour kiedyś powiedziała, że nigdy nie włożyłaby czerni od góry do dołu, ale jednak takie zestawienie króluje na ulicach od wielu sezonów. Czerń daje wiekie możliwości zabawy formą, poza tym, jak wszyscy wiemy, jest wielce elegancka. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała złota dla podkręcenia całości. Mniej znaczy więcej!
Tradycyjnie, elementy zestawu pochodzą z second-handu!














I am wearing:

dress - H&M
coat - Papaya Weekend (SH)
bag - Mohito
shoes - New Look
neklace/ braclets/ earrings - no name (SH)
sunglasses - Binokl


FOLLOW ME ON FACEBOOK AND STAY UP TO DATE WITH #WEARINGTODAY OUTFITS, BEST PICKS AND FASHION NEWS!

Zapraszam do odwiedzenia mojej galerii online na www.pati-szonek.deviantart.com gdzie znajdziecie fotografie i rysunki mojego autorstwa!

Visit my online gallery on www.pati-szonek.deviantart.com where you can find photographs and drawings made by myself!



7 komentarzy:

  1. Czarne to król kolorów. Czarne total looki? Oczywiście! Chociaż podczas takich upałów może nieco odstraszać :D
    Naprawdę piękna i kobieca stylizacja. Dodatki w postaci zegarka, okularów, torebki ze złotymi elementami i łańcuszka świetnie ze sobą współgrają. Nie wyglądasz na przebraną, lecz na ubraną.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 świetna ta stylizacja

    Mój ostatni wpis: Wiesz, kto ma najlepsze lampki biurkowe led na rynku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny czarny total look! Perfekcja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czerń ! bardzo ładnie wyglądasz, sukienka jak dla mnie ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram