29.08.2015

city romantic


Lato w pełni! Jak ja to UWIELBIAM! Dlatego dzisiaj zwiewna propozycja w nieco romantycznym klimacie. Nieśmiertelna, dodająca klasy biel sprawdzi się zarówno na wielkie wyjście jak i na wypad na miejską plażę! Wprost nie mogłam się oprzeć tej długiej sukience, tradycyjnie upolowanej... w second-handzie! Lejący materiał, prosty krój i długość maksi optycznie wyszczupla i wydłuża sylwetkę, a głęboki dekolt wydłuża szyję. Dobrze znać takie triki, jak oszukać matkę naturę i dodać sobie parę centymetrów!



















I am wearing:

dress - SH (Zara)
shoes - no name
jewellery - no name (SH)
sunglasses - Butik


15 komentarzy:

  1. Przepiekne zdjecia. Wyglądasz zjawiskowo��

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba! ;)

      Usuń
    2. Piękne zdjęcia i te włosy:) Od zawsze takich marzyłam, niestety to zdecydowanie kolor nie dla mnie:( Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. jestem zachwycona sukienką ! czaad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita zdobycz z sh! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta sukienka z SH, w ogóle na taką nie wygląda. Ma piękne plecy. U mnie też ostatnio była sukienka z Zary ale z krótkim przodem a dłuższym tyłem, zapraszam w odwiedziny http://adrianaemfashion.blogspot.com/2015/08/black-strappy-backless-dress-with.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba! Serdecznie pozdrawiam! <3

      Usuń
  6. Lato w pełni - jak ja tego nie znoszę! :D Ponoć ma już przyjść ochłodzenie, więc się cieszę *złośliwy śmieszek*.
    A Twoimi zdjęciami jestem zauroczony. Są magiczne... Ten klimat. A ta środkowa fotka w okularach - NA OKŁADKĘ VOGUE'A TĄ PANIĄ! ^ ^

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Dziękuję! Chętnię wystąpię na takiej okładce, jeśli masz dojście jak się tam wkręcić ;)

      Usuń
  7. Zakochałam się w tej sukience! Zgadzam się z przedmówcą - to jest na okładkę :) Ciekawy blogi i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram