3.08.2015

casual holiday look

Wakacje to super czas żeby porzucić codzienny uniform na rzecz odrobiny luzu. Dla mnie dżinsy to jego synonim. A w lecie? Dżinsowe szorty! Super sprawa. Pasują do lekkich bluzek z dekoltem na cienkich ramiączkach, croptopów, tank topów i nawet koszul!
Ja dzisiaj w wersji... kowbojskiej (brakuje mi tylko odpowiednich butów, hi hi). Jest w tym zestawieniu jakiś kowbojski duch? Może przez ten kapelusz ;)
Podoba Ci się ten post? Koniecznie zostaw komentarz!

 













FOLLOW ME ON FACEBOOK AND STAY UP TO DATE WITH #WEARINGTODAY OUTFITS, BEST PICKS AND FASHION NEWS!

Zapraszam do odwiedzenia mojej galerii online na www.pati-szonek.deviantart.com gdzie znajdziecie fotografie i rysunki mojego autorstwa!

Visit my online gallery on www.pati-szonek.deviantart.com where you can find photographs and drawings made by myself!

11 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia super kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłoby być więcej kolorku na bluzce, bardziej letnio ;p ale poza tym udana stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz i piękne zdjęcia ! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę, że się podoba, dziękuję! :)

      Usuń
  4. Miałam takie japonki - są niesamowicie leciutkie i wygodne - idealne do biegania po plaży. Ha i nawet kapelusik mam podobny. Za to zazdroszczę kamizelki - skąd ona?
    Zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klapki świetnie się sprawdziły! Poleciłabym każdemu!
      Kamizelka już zgodnie z tradycją upolowana w SH :)

      Usuń
  5. bardzo fajny, letni i stylowy zestaw :) szorty czaad !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szorty DIY. Kupiłam parę dżinsów za grosze i voila! Spróbuj sama! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram