20.08.2015

the truth you need to hear


Dzisiaj usłyszysz prawdę.
Porozmawiaj dzisiaj ze mną o tym, co jest dla Ciebie najważniejsze. Może są to Twoi najbliżsi, albo ulubione zajęcia? A może to Twoja praca lub zdrowie? Pomyśl teraz...
...
...
Masz już?
...
Super, ja też już mam.

A teraz zapytaj siebie samego: Jak bardzo zaniedbujesz te rzeczy z miliarda wymyślonych przez siebie powodów? Bo nie wierzę w siebie, bo jestem taki zapracowany, bo dziś nie mam siły, bo jeszcze muszę sprawdzić coś na Facebooku, bo to nie ma sensu, bo, bo, bo... Jakbyś słyszał siebie, prawda?
To teraz coś Ci powiem. Prawda jest taka, że każdy powód, dla którego czegoś nie robisz to... KŁAMSTWO! Tak naprawdę jesteś paskudnym leniem i tyle.

Jak łatwo poddajesz się z powodu chwilowego kryzysu? Jak łatwo jest Ci porzucić to, co kochasz, zostawić ulubione zajęcie, zaniedbać swoje zdrowie przez chwilowe "niechcemisię", przez "to jeszcze nie teraz"?
Kiedy w takim razie jest ten odpowiedni czas? Jutro, za miesiąc, za 3 lata? Odkładanie na później to straszliwie zgubny nawyk. Pozbądź się go natychmiast. On kieruje Twoim życiem, a nie Ty nim kierujesz! Na marnowanie czasu masz czas, ale na to, co jest naprawdę dla Ciebie ważne, już nie lub jeszcze nie teraz?

Uważam, że istnieją rzeczy, których się po prostu nie odpuszcza i nie odkłada na później. Jeszcze zdążę znaleźć miłość. Jeszcze zdążę zadbać o siebie. Jeszcze zdążę zadzwonić do przyjaciela. Jeszcze zdążę znaleźć zajęcie, które sprawi mi przyjemność.
Nie żałujesz na takie myślenie... czasu?

Zdjęcia w tym poście mają być motywatorem do działania. Ja się wzięłam za siebie. Za swój charakter i za swój wygląd. Teraz. Więc Ty też możesz.
Nigdy nie jest za późno, żeby zrobić cokolwiek zechcesz. Naucz się ustalać priorytety! Zdecyduj co jest dla Ciebie najważniejsze i walcz o to! Nie odkładaj tego na później! Do dzieła!





I am wearing:

swimsuit - River Island (SH)
bracelet - no name (SH)


FOLLOW ME ON FACEBOOK AND STAY UP TO DATE WITH #WEARINGTODAY OUTFITS, BEST PICKS AND FASHION NEWS!

Zapraszam do odwiedzenia mojej galerii online na www.pati-szonek.deviantart.com gdzie znajdziecie fotografie i rysunki mojego autorstwa!

Visit my online gallery on www.pati-szonek.deviantart.com where you can find photographs and drawings made by myself!

6 komentarzy:

  1. Kurczę- rzeczywiście, po przeczytaniu tego posta, stwierdzam bez bicia, że ja jestem leniem :/ aż wstyd się przyznać, bo większość rzeczy dalabym radę zrobić- to tylko kwestia dobrego zorganizowania... kurczę kochana jesteś moim motywatorem, tak wiele rzeczy odkladam na później, że aż głupio mi teraz sama przed sobą :/ grunt to pozytywne nastawienie ! od jutra zaczynam dzialać :) hehe

    Super wyglądasz! :)
    idealne ciało i piękny kostium <3

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE OD JUTRA. OD TERAZ! Zaczynaj działać już teraz.
      Właśnie takiej reakcji chciałam pisząc ten post! Motywację można znaleźć dosłownie we wszystkim. Rozejrzyj się tylko dobrze wokół siebie, a znajdziesz!

      Usuń
  2. świetna figura! co ćwiczysz, jakaś dieta do tego? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Po prostu dbam o siebie. Chodzę na siłownię, dokonuję świadomych wyborów tego, co jem i dużo się uśmiecham :) Kluczem jest umiar we wszystkim.

      Usuń
  3. Świetny post - taki prawdziwy i szczery!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram