5.01.2016

chilly warsaw


Hopsa! Wskakujemy w nowy rok z modowym postem! Dziś postawiłam na uniwersalny, grafitowy płaszcz o szlafrokowym kroju, który sprawdzi się zarówno casual'owo, do beanie, jeansów i sneakers'ów, jak i świetnie zadziała w eleganckim wydaniu. Do tego biały golf, moja ulubiona torebka od Gosi Baczyńskiej, ukochane botki i odrobina złota (Bez niego nie byłabym sobą! Blink, blink!)
Dobry płaszcz to must have. Zwróć uwagę na jakość wykonania. Materiał na ciepły płaszcz powinien zawierać wełnę i kaszmir. Dobry płaszcz może nie być niestety tani, ale to inwestycja na lata, która się opłaca. Będzie Ci długo służył i nigdy nie wyjdzie z mody.




















Mam na sobie:

płaszcz - Unisono
golf - Mango
spodnie - second hand (River Island)
buty - deezee.pl
rękawiczki - second hand (Atmosphere)
torebka - Gosia Baczyńska
kolczyki - I am
pierścionki - H&M


fot. Krzysztof . Zobacz jego blog na www.verconer.blogspot.com


3 komentarze:

  1. To chyba jednak zdjęcia sprzed jakiegos czasu? Bo dziś byś chyba umarzla w takim stroju, nie wierze ze wyszlas tak dziś z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyleciałam prosto z FB :)
    Szyk i klasa sama w sobie !
    Fenomenalny zestaw kochana, prosty, klasyczny, ale absolutnie nie nudny i przekombinowany- większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przyklad ! :)

    plaszcz jest super, bardzo podobają mi się tego typu 'ala szlafrokowe modele <3
    i masz rację, na plaszczach akurat nie ma co oszczędzać, bo posluzą nam na lata :)

    pozdrawiam:)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram