4.04.2016

jak nosić biały żakiet


Kocham biel! Spróbuj, tak jak ja, uzupełnić swoją garderobę właśnie o ten kolor! Biel stanowi doskonałe tło dla niemal każdego koloru. Uwierz mi, dobrze skrojony biały żakiet dobrej jakości z powodzeniem zastąpi Twoją ulubioną czarną marynarkę. Włożysz go do pracy, na uczelnię, albo randkę i zawsze będziesz wyglądać stylowo! Wyszperasz taką z powodzeniem w sieciówkach, czy second-handach.  Podkręć całość odrobiną złota i look gotowy!

Mam na sobie:

żakiet - Atmosphere (SH)
sukienka - River Island (SH)
naszyjnik - H&M
buty - no name
torebka - no name













6 komentarzy:

  1. No,no, no klasa - ślicznie wyglądasz:)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. kobieco i z klasą :) bardzo ładnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasa :) Bardzo mi się podoba. Temat trafiony w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie jest bardzo mi sie podoba calosc! Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)
    szyk i klasa sama w sobie - fantastycznie wyglądasz :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram