22.02.2015

it's cold, don't forget your cap

Zimno daje w kość - mamy już dość! Ale co my tam narzekamy, w Nowym Jorku właśnie zakończył się Tydzień Mody, a temperatury sięgały tam nawet -20 stopni Celsjusza! Najtwardsze fashionistki biegały po mieście w samych szpileczkach, bez rajstopek! Cóż, w czasie tak prestiżowego wydarzenia żadna szanująca się trendsetterka nie popełni tak tragicznego faux pas jak rajstopy!
Ja jednak postanowiłam nie rezygnować z czapki. Ostatnio wiatr w Warszawie skutecznie niszczy misternie ułożone fryzury, żeby nie mówić już o urywaniu głowy. Z czerwonym noskiem, jak u Rudolfa, dzielnie prezentuję Wam nową propozycję na chłodne dni. Swój ulubiony płaszcz uzupełniłam koszulą w kratę z cienkiej flaneli ze skórzanym kołnierzem. Lubię skórzane elementy, dlatego postanowiłam dodać do tego spodnie z ekoskóry i nowo upolowane na wyprzedaży botki. Żeby było tradycyjnie, duży, złoty naszyjnik - taka szczypta błysku niczym wisienka na torcie. Wszystkie rzeczy pochodzą z second handu. Jak Wam się podoba?

cap - SH
płaszcz - SH (K-Zell)
shirt - SH (Internacionale)
necklace - SH
ring - SH
bag - SH (Atmosphere)
pants - SH (Topshop)
shoes - DeeZee.pl


















FOLLOW ME ON FACEBOOK AND STAY UP TO DATE WITH WEARINGTODAY OUTFITS, BEST PICKS AND FASHION NEWS!


Instagram

Follow on Bloglovin


Zapraszam do odwiedzenia mojej galerii online na www.pati-szonek.deviantart.com gdzie znajdziecie fotografie i rysunki mojego autorstwa!

Visit my online gallery on www.pati-szonek.deviantart.com where you can find photographs and drawings made by myself!

3 komentarze:

  1. Spodnie są GE-NIAL-NE! :) Wyglądasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo dobre wyczucie stylu ;) płaszczyk jest genialny :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram