12.02.2014

Follow Me on Facebook!

Polub Patsycatsy na Facebooku i bądź na bieżąco ze stylizacjami wearingtoday, najświeższymi best picks i innymi nowościami ze świata mody i nie tylko!
Do zobaczenia na Facebooku!

Całusy, Patsycatsy

Fanpage link: https://www.facebook.com/patsycatsy.blogspot

Like Patsycatsy on Facebook and stay up to date with wearingtoday photos, freshest best picks and news not only from the fashion world! See you on Facebook!

Kisses, Patsycatsy

Fanpage link: https://www.facebook.com/patsycatsy.blogspot


















Zapraszam do odwiedzenia mojej galerii online na www.pati-szonek.deviantart.com gdzie znajdziecie fotografie i rysunki mojego autorstwa!


Visit my online gallery on www.pati-szonek.deviantart.com where  you can find photographs and drawings made by myself!

5 komentarzy:

  1. Ten kotek jest cudowny <3 i jako kocia mama zakochałam się w nim bez pamięci :) Biały sweterek z perełkami oraz ten szary, włochaty są świetne :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Ja nie mam własnego mruczka, zatem przelewam całą swoją miłość na kociaki znajomych i wszystkie inne koty świata :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. piękny płaszczyk ze zdjęcia 2 też z SH ? :)
    pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, niestety, ten akurat nie :) Zapraszam na Facebooka po najświeższe newsy! Buziaki!

      Usuń
  3. Great recap... amazing pics!!
    Happy friday darling, kisses!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram