15.11.2013

Total Retro

Parov Stelar - Silent Shuffle (feat Jerry Di Monza)

Istnieją rzeczy ponadczasowe, jak mała czarna, perły, czy garnitur. Często fascynuje nas to co przeminęło i właśnie we wspomnieniach szukamy inspiracji, aby dziś nadać świeży kształt rzeczom z przeszłości. W modzie często to co było stare powraca znów w nowej odsłonie, chociażby jak obfite ramiona, które triumfowały w szalonych latach 80 i teraz znów pojawiły się na wybiegach podczas tygodni mody.
"Zupełnie jak wyjęta z innej epoki" - właśnie ta myśl przyświecała mi, gdy tworzyłam dzisiejszy zestaw. Kobiece, urzekające plisy sukienki w kolorze pudrowego różu i tajemnicza woalka, to jest to! Oto mój przepis na totalne retro!
Total look- second-hand.

English version:
There are things that are timeless, like cocktail black dress, pearls or a suit. We are very often fascinated by the past times and we seek for inspiration in memories to shape things from past in a new, original way. In fashion it is observed that some trends keep coming back, but always interpreted differently, just like puffed shoulders that used to be chic in the 80s, appear on runways during fashion weeks now in 2013.
"Taken out from the past" - this thought was my inspiration when I was making up today's set. Feminine, charming, powder pink pleated dress and intriguing veil, this is it! That's my recipe for a total retro look!
Total look- second-hand.


















SH stands for second-hand

wearing: headpiece - SH (Kangol 2zł); dress - SH (H&M 12zł); coat - SH (Miss Real 12zł), shoes - SH (New Look 15zł); clutch - SH (River Island 8zł); gloves - SH (no name 5zł); tights - no name; earrings -  SH (no name 4zł); pearls - SH (no name 4zł); belt - SH (no name 3zł)
Total: 65zł


Zapraszam do odwiedzenia mojej galerii online na www.pati-szonek.deviantart.com gdzie znajdziecie fotografie i rysunki mojego autorstwa!


Visit my online gallery on www.pati-szonek.deviantart.com where  you can find photographs and drawings made by myself!

44 komentarze:

  1. Drugie zdjęcie megaaaaa! :D Ląduje u mnie <3
    Fajny zestaw, trochę mnie przeraziło nakrycie głowy na pierwszym zdjęciu ale z odsłoniętą woalką robi się mega dziewczęcy ;) Inspiracja niesamowicie kobieca, bez tego ciężkiego płaszcza i rękawiczek wszystko oceniam na 5! Osobiście jednak dodałabym trochę nowoczesności i pozbyła się tego ciężkiego płaszcza na rzecz żakietu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie opracuję coś w stylu modern retro :) Naprawdę dziękuję Kochana za komentarz. Takie uwagi bardzo są dla mnie ważne! Milion buziaków!

      Usuń
  2. wspaniała piosenka i przepiękny zestaw! chyba mój ulubiony :) jesteś mistrzynią znajdowania takich perełek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne faktycznie, ale płaszcz zakrywa wszystko co najładniejsze ! :) Osobiście w zamian za płaszcz dodałabym krótszy sweterek lub bolerko :) Ale ogólnie - mega :) zazdroszczę talentu do znajdowania takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie cierpieć zimna jak ja, to chyba nikt nie cierpi! W głowie tyle ciekawych pomysłów, a tu niestety już nie można wylecieć na dwór w samej koszulce :( Dziękuję za miłe słowa, Kochana! Przesyłam całusy!

      Usuń
    2. Ale płaszczyki, szaliki i czapki też mają swój urok! <3

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci przypadł do gustu! Dziękuję za komentarz i liczę, że odwiedzisz mnie ponownie! :)

      Usuń
  5. świetny blog :)
    obserwuje :)

    Zapraszam u mnie również stylizacje SH. ;)
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) JAKA SUPER STYLIZACJA ♥ adfheifhiofjoaf *_* I bardzo podoba mi się oprawa graficzna ♥ Będę wpadać częściej ;)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli chcesz, obserwuj mnie, a ja na 100% się odwdzięczę!
    www.HOPEPRAYFIGHT.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Intrygujący jest Twój blog, zatem obserwuję Cię z przyjemnością! Koniecznie odwiedź mnie raz jeszcze! Pozdrowienia, www.patsycatsy.blogspot,com

      Usuń
  7. ciekawy wpis :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :))
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, ale bez tej torebki w panterkę - nie pasuje mi do retro.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda uwaga jest dla mnie bardzo cenna! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie, Patsycatsy.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Koniecznie zajrzyj ponownie, zapraszam!

      Usuń
  10. Dzięki za bardzo miły komentarz , napewno będę do Ciebie zaglądała w wolnej chwili . Masz bardzo fajne poczucie stylu


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaa... Genialny look! ;) Świetne wyglądasz w takim retro stylu, jak gwiazda kina;D
    Może wspólna obserwacja?;>

    http://kappa-girl.blogspot.com/ mój blog - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post oraz ładne zdjęcia ! :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :) ( napisz u mnie )
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, jestem oczarowana całością! :) Od razu, gdy Cię zobaczyłam, skojarzyłaś mi się z filmami z innej epoki :) Sukienka jets przeurocza, kolor przepiękny :) I ta woalka- wisienka na torcie :) Super! :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Każdy taki komentarz jest dla mnie niesamowicie cenny! Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie! Buziaki, Patsycatsy

      Usuń
  14. Drugie zdjęcie jest fantastyczne. Chociaż wszystkie fajne. Inny klimat, inna epoka podoba mi się. Szczególnie zwróciłam tu uwagę na szczegóły: pasek i kolczyki. Są świetne. Pozdrawiam :)
    http://love-fun-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie!

      Usuń
  15. Świetny strój, śliczne retro ;) Nosisz takie rzeczy na co dzień? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam retro w każdej postaci! Każda dekada miała w sobie coś wyjątkowego. Np. mam pełno różnorakich żakietów w stylu lat 80, które często noszę na różne sposoby!

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz !!! Cały zestaw jest świetny, wszystko ze sobą współgra :) Uwielbiam takie retro.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow so cute!! How do you to each follow other?? I am following you.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. thank you for your sweet words! we are happily following you too. have a wonderful day ! :)


    Style-Squared on BLOGGER
    Style-Squared on FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł na sesję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Styl zdjęć trochę za bardzo inspirowany Macademian Girl.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow.. so elegant and beautiful. You are a great model you know that? lol who is your photographer because these pictures are just to die for. they are so detailed and get every single thing I am interested in! lol thank you for sharing this post. stay classy beautiful <3

    rica xx
    www.labellavitax0x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki Ty masz piękny kolor włosów! Naturalne czy farbowane? Jeśli farbujesz, to jaki to jest odcień? Ja szukam dość długo farby o takim odcieniu, ale bezskutecznie..... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana! Już długo jestem wierna tej samej farbie i jest to Pallete Deluxe No. 667 Copper Mahogany. Jednak na zdjęciach z tego posta kolor jest już ok. 4 tygodniowy, nie jest to kolor docelowy jaki wychodzi świeżo po farbowaniu. Jak wszystkie rudości, szybko się wypłukuje. Napisałam recenzję tej farby ze zdjęciami, zerknij, to porównasz sobie efekt świeżo po farbowaniu i po kilku tygodniach: http://patsycatsy.blogspot.com/2013/11/review-of-schwarzkopf-palette-deluxe-no.html
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram