8.07.2014

romantic tulle

Tak wiele się teraz dzieje więc wybaczcie mi proszę przerwę do postowaniu! Kiedy w końcu zaczną się moje upragnione wakacje, na pewno będę dodawać nowości częściej! Teraz jest czas ważnych decyzji dla mnie, mianowicie, muszę zdecydować jak ma wyglądać moja przyszłość! Uuu, zabrzmiało to powaaaażnie! :O Zawsze byłam kreatywna. Brałam lekcje fotografii i rysunku, dlatego zdecydowałam startować na studia artystyczne. W najbliższy piątek mam egzamin. Chcę w końcu na poważnie zatroszczyć się o moją artystyczną duszę. Zobaczymy co z tego wyjdzie! Trzymajcie kciuki! Dam znać czy mi sie udało!

Tymczasem, pod spodem świeżutka stylizacja z tiulową spódnicą z second-handu w roli głównej! Jak się podoba?

So much is going on right now, so please forgive me the delay in posting. When my holidays start, I'll post more frequently for sure! Some important decisions have to be taken in my life now, namely, I need to decide where I'm going to continue my education. Wow, it sounds so serious! :O As I have always been a creative one, taking photography and drawing lessons, on Friday I'm taking exams for artistic studies. I want to take care of my artistic soul for real at last! We'll see what's gonna happen! Keep your fingers crossed! I'll let you know the results!

But now, see the newest outfit starring second-hand tulle skirt! Do you like it?
























TOP Marks&Spencer (SH 7zł)
SKIRT Atmosphere (SH 6zł)
COAT Monki (SH 8zł)
CLUTCH Original London (6zł)
HEELS no name
BELT Mohito
NECKLACE no name (SH 12zł)

FOLLOW ME ON FACEBOOK AND STAY UP TO DATE WITH WEARINGTODAY OUTFITS, BEST PICKS AND FASHION NEWS!


Instagram 
  Follow on Bloglovin

Zapraszam do odwiedzenia mojej galerii online na www.pati-szonek.deviantart.com gdzie znajdziecie fotografie i rysunki mojego autorstwa!

Visit my online gallery on www.pati-szonek.deviantart.com where you can find photographs and drawings made by myself!

19 komentarzy:

  1. przepiękny zestaw! cuda są w tych SH. Wyglądasz wspaniale! urocza spódniczka i wyjątkowy żakiecik.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wprawnego oka i można znaleźć skarby! Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  2. :) pięknie wyglądasz, zazdroszczę tej spódniczki z lumpka:) piękny bralet:) zapraszam w wolnej chwili do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! stylizacja świetna ;) i powodzenia ze studiami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi :) Zapraszam częściej! :D

    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, kobiece i z klasą. Zabrakło pięknego uśmiechu !

    OdpowiedzUsuń
  6. A i jjeszcze jedno: uwielbiam takie blogi: jakość zdjęć niesamowita, modelka na nich równie piękna. Jestem zdecydowanie na tak eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Zapraszam ponownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. such beautiful and elegant look :) x
    http://suzishrestha.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Darling! You have a really nice blog too!

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz :) Do tego zdjęcia super. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Is there Palette Deluxe 667 on your hair? Or is it an other color?
    I want to try 667, but I'm not sure, so I'm just surfing on the internet for reviews, and your pic was in the Google, too. :) These pics are beautiful, too, I like your hair, so what do you use for this nice red hair?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! Yes, Palette Deluxe 667 is the only one that I use. I guess you've already seen my review of this color, so you probably know that the color is darker directly after dying. In these photos in this post my color has a few weeks, it's lighter, but still remains nice and red :)

      Usuń
    2. Oh, now I'm sooo happy. I always watch this Deluxe color in the shop, but now your pics convinced me (yes, I saw the review, too). Thank you for your fast answer! :)

      Usuń
  11. piękna stylizacja. Masz nowego obserwatora :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram