30.10.2013

SHINY SEQUINS

Jestem troszkę sroczką, czasem wprost nie mogę się oprzeć świecidełkom. W sklepie zawsze to co połyskuje zwraca od razu moją uwagę. Nawet malutki, błyszczący szczególik może zmienić zwykłą stylizację w zupełnie odmienioną całość. Nowy naszyjnik, który tradycyjnie wyszperałam w second-handzie, na pierwszy rzut oka wygląda jak zrobiony z koralików. Tak naprawdę zrobiony jest z cienkiego drucika owiniętego wokół tworząc koralik. Uwielbiam szczególiki!

English version:
I'm kinda like a magpie. I am often attracted to shiny objects. In a shop these draw my attention first. I like completing my outfit with them, because even a little, shiny piece can change it into a fabulous whole! A new necklace, which traditionally I found in SH, and which at first glance looks like beads, in fact is made of thin wire plaited around. I adore details!

















SH stands for second-hand
wearing: coat - H&M; skirt - SH (H&M 12zł); blouse - SH (no name 6,5zł); shoes - SH (Barratts 35zł); Prada look-alike sunglassess - SH (no name 10zł); clutch - SH (River Island 8,5zł); earrings - SH (no name 9zł); necklace - SH (no name 8zł)


Zapraszam do odwiedzenia mojej galerii online na www.pati-szonek.deviantart.com gdzie znajdziecie fotografie i rysunki mojego autorstwa!

Visit my online gallery on www.pati-szonek.deviantart.com where  you can find photographs and drawings made by myself!


2 komentarze:

  1. A wiesz że ten płaszcz też był/jest w posiadaniu Jessiki Alby? :d Ostatnio w gazecie babci podłapałam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin
Instagram